Je kunt bij dit restaurant gratis annuleren. Reserveer nu, dan ben je alvast verzekerd van je tafel.
Wat 58 mensen zeggen over Payal
Eten | |
Service | |
Sfeer |
Goed eten, maar de toegankelijkheid is slecht, vooral nu de enige toegangsweg was opgebroken (hadden jullie wel, mogen zeggen!)
Na dit restaurant meer dan 20 jaar te hebben ebruikt, zal ik in de toekomst mijn vrienden en gewoontes elders meenemen omdat het geleidelijk naar mijn mening is gedaald. Eerdere e-mails zijn onbeantwoord gebleven. Betreffende de resevering van afgelopen weekend. Het positieve was dat het eten ok was. De minipunten w...
Lees hele reviewNa dit restaurant meer dan 20 jaar te hebben ebruikt, zal ik in de toekomst mijn vrienden en gewoontes elders meenemen omdat het geleidelijk naar mijn mening is gedaald. Eerdere e-mails zijn onbeantwoord gebleven. Betreffende de resevering van afgelopen weekend. Het positieve was dat het eten ok was. De minipunten waren echter. Geen tafelgesprek van de eigenaar die meer tijd met zijn laptopdoorbracht. Er was geen tafelkleed- alleen papier rollen. De kaars had op het papier gelekt. De kandelaar zat vast aan het papier. De eigenaar maakte de houder los waardoor het papier scheurder. Het papier was niet vervangen. Er was geen bestek voor het hoofdgerecht en dus moesten we het bestek van het voorgerecht gebruiken.
De Dal soep was instantsoep, de fish pakora waren 4 kleine kibbelingen met een beetje sweet chilisaus en toen het hoofdgerecht werd gebracht zei de serveerder hardop tegen iemand anders: 'Het zijn gewoon hele vervelende mensen' (er had net iemand telefonisch een bestelling geplaatst). Zeer onprofessioneel om zoiets ...
Lees hele reviewDe Dal soep was instantsoep, de fish pakora waren 4 kleine kibbelingen met een beetje sweet chilisaus en toen het hoofdgerecht werd gebracht zei de serveerder hardop tegen iemand anders: 'Het zijn gewoon hele vervelende mensen' (er had net iemand telefonisch een bestelling geplaatst). Zeer onprofessioneel om zoiets te zeggen terwijl je mensen aan het serveren bent. Hier gaan wij nooit meer naartoe.
We hadden gereserveerd voor 18:00, maar stonden voor een dichte deur.
geachte heer dekker,
Wij zijn gisteren genoodzaakt de restaurant te sluiten ivm lekkage in de keuken. Wij konden de situatie niet meer tijd verbeteren. Wij hebben netjes alle reserveringen opgebeld om uit te leggen wat aan de hand is. Ik heb u 3 keer in de loop van dag gebeld maar steeds werd er niet opgenomen. U kunt dit ook zien bij u gemiste oproepen in u telefoon. Na 3 keer bellen hebben we ook diningcity gevraagd om contact met u op te nemen. het is jammer dat het zo is gegaan maar het was niet mogelijk om contact met u te krijgen.
Beetje achtestand, tafels waren vies, kinderstoel was kapot en de toilet super klein. Eten wa goed. Echter was de bediening niet zo vriendelijk in het begin. Met een andere bediende ging dat stukken beter en uiteindelijk dicussie gekregen over de rekening. Hetgeen in de mail stond zou onjuist zijn maar aan het eind werd ook niet afgerekend wat dan wel de juiste prijzen zouden moeten zijn.
Plattegrond Alle restaurantdeals in Almere e.o.
Over Payal
Keuken: Indiaas
In Almere is restaurant Payal gevestigd. Hier worden gerechten geserveerd met unieke smaakcombinaties. De menukaart is geïnspireerd door de meest culinaire streken in India wat zorgt voor overheerlijke creaties. Tijdens je bezoek kan je genieten van een fenomenaal uitzicht op het Weerwater. Het bedienend personeel zorgt dat het je aan niks ontbreekt wat de ervaring compleet en uitzonderlijk maakt.
Wacht dus niet langer en reserveer snel een tafel om zelf van de waanzinnige gerechten en de fantastische gastvrijheid te proeven!
Beste,
Wij serveren al 26 jaar het zelfde huisgemaakte dalsoep. Nooit gehoord dat de dalsoep een ''instant soep is''? De fish pakora is geen kibbeling, maar victoria baars. Dit staat ook duidelijk op de kaart aangegeven. Misschien moet u ook even kijken wat kibbeling precies is. De fish pakora is totaal geen kibbeling dus. U kunt wel heel leuk overal een 2 op geven en doen alsof niks gesmaakt heeft, maar dan zouden jullie niet alles opgegeten hebben (geen resten over) en zeggen dat alles naar wens is, wanneer hier naar gevraagd word? Mijn advies is, om de vragen zoals: heeft het gesmaakt en is alles naar wens, eerlijk te beantwoorden. Wat betreft de telefonische contact met de andere klant, heb ik geen flauw idee waar u het over heeft. En als dat gebeurt, gaat dat u helemaal niets aan en heeft u hier niets mee te maken. Verhaal heeft altijd 2 kanten. U luistert af en dat is ook niet netjes van u. Inplaats van ons manieren te leren, leer zelf manieren mevrouw. Kennelijk is het heel makkelijk om onterecht achter een laptop een review te schrijven!!!!