First

Frans | €€€
8,9 (343 reviews)
94% aanbevolen
Altijd als eerste de nieuwste restaurant deals ontvangen?

Volg Diningcity op Instagram zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste restaurants en beste deals

Wat 343 mensen zeggen over First

8.9 Gebaseerd op 343 reviews. 94% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

5.7 Keuken 6 | Service 5 | Sfeer 6

Als aperitief een glas prosecco en een Pernod besteld. Toen de prosecco geserveerd werd, bleek dat er een vreemde kleur in het glas zat. Was er ongevraagd wag Kir in gedaan??? Getver. Kreeg een ander glas prosecco zonder Kir. De Pernod werd zonder ijs geserveerd. Duidelijk geen idee. Onder de menu uitleg werd voolst...

Lees hele review

Als aperitief een glas prosecco en een Pernod besteld. Toen de prosecco geserveerd werd, bleek dat er een vreemde kleur in het glas zat. Was er ongevraagd wag Kir in gedaan??? Getver. Kreeg een ander glas prosecco zonder Kir. De Pernod werd zonder ijs geserveerd. Duidelijk geen idee. Onder de menu uitleg werd voolstaan met: vooraf vis, hoofdgerecht vlees en een zoet dessert.'De zalm bij het combinatie zalm voorgerecht was niet gaar (volledig rauw). Ik heb er niks over gezegd, maar er werd bij uithalen ook niet naar gevraagd.
Om de rode wijn die wij besteld hadden, moesten wij zelf vragen. Het hoofdgerecht, Black Angus, was veel te rood. Toen hier een opmerking over gemaakt werd, was de reactie: 'wij serveren het altijd in de kleur'. Jammer dat je niet vooraf vraagt bij een verrassingsmenu hoe men de 'kleur' van het rode vlees wenst. Dit gerecht werd overigens zonder blikken of blozen bij een zwangere vrouw voor gezet. Enige vorm van zetmeel ontbrak bij het hoofdgerecht, het toefje aardappelpuree bleek te zijn vergeten. Het door ons zelf ingelaste kaasdessert was lekker. Bij afrekenen bleek dat een glas prosecco en een Pernod € 7,50 kost. Een beetje veel geld voor een aperitief waar je zomaar zoet meuk indurft te gooien en je zonder ijs serveert.
De wijn werd ook maar even voor € 2,50 meer berekend. Was een drukfout op de kaart. Werd wel recht gezet.
Het mag duidelijk zijn dat wij hier niet meer terugkomen. En naar ons idee is de restaurantweek juist bedoeld om jezelf te presenteren en nieuwe klanten te werven. Niet dus..

Mirrer op 06 oktober 2011

7.7 Keuken 9 | Service 7 | Sfeer 7

een matige ontvangst door een niet ingedekte en later afgeraffelde tafel op een minder leuke plek. De toon is gezet MAAR..... toen gingen we eten. Werkelijk fantastisch. op sterrenniveau. Zeer smaakvol, mooie produkten, alles op goede temperatuur , afwisseling op vorm en kleur feitelijk een 10 maar er moet altijd no...

Lees hele review

een matige ontvangst door een niet ingedekte en later afgeraffelde tafel op een minder leuke plek. De toon is gezet MAAR..... toen gingen we eten. Werkelijk fantastisch. op sterrenniveau. Zeer smaakvol, mooie produkten, alles op goede temperatuur , afwisseling op vorm en kleur feitelijk een 10 maar er moet altijd nog iets verbeterd kunnen worden.
Achteraf een opmerking over de ontvangst werd direct onderkend en professioneel opgelost. Wij komen graag terug.

Hans van Houten op 04 oktober 2011

6.7 Keuken 7 | Service 6 | Sfeer 7

We hebben ons laten verrassen en het eten was heerlijk. Het hoofdgerecht had gevraagd kunnen worden hoe we het vlees gebakken wilden hebben. Ondanks dat zeer de moeite waard.

M. Brinkhof op 03 oktober 2011

6.7 Keuken 7 | Service 6 | Sfeer 7

Prima gegeten. Met name het voorgerecht en het vlees bij het hoofdgerecht waren zeer goed bereid. Wij vonden de "spoon"van Rosé niet lekker, denk ik een kwestie van smaak. Bij het hoofdgerecht misten wij iets van "zetmeel". Wij vonden alleen 2 uur wachten totdat het hoofdgerecht werd geserveerd wel erg lang.. en de ...

Lees hele review

Prima gegeten. Met name het voorgerecht en het vlees bij het hoofdgerecht waren zeer goed bereid. Wij vonden de "spoon"van Rosé niet lekker, denk ik een kwestie van smaak. Bij het hoofdgerecht misten wij iets van "zetmeel". Wij vonden alleen 2 uur wachten totdat het hoofdgerecht werd geserveerd wel erg lang.. en de "bijpassende"rode wijn was voor ons geen succes, wij vonden dat het niet het gerecht aanvulde.

c R. op 03 oktober 2011

6.0 Keuken 7 | Service 5 | Sfeer 6

Over het algemeen redelijk goed. Service niet zo heel geweldig.
Geen mogelijkheid om binnen te zitten. Vanwege het goede weer was(waarschijnlijk) de keuze gemaakt om alleen op het terras uit te serveren.
Broodmandje wordt ongevraagd op tafel gezet en staat dus zonder ervoor te kiezen voor 4.5 euro op de rekening, ...

Lees hele review

Over het algemeen redelijk goed. Service niet zo heel geweldig.
Geen mogelijkheid om binnen te zitten. Vanwege het goede weer was(waarschijnlijk) de keuze gemaakt om alleen op het terras uit te serveren.
Broodmandje wordt ongevraagd op tafel gezet en staat dus zonder ervoor te kiezen voor 4.5 euro op de rekening, niet netjes. Wijnen ook niet echt geweldig. Zoete witte wijn, is niet wat ik er van verwachtte. Zelfs niet bij de tweede keus van wijn.
Hoofdgerecht was prima.
Bij het nagerecht wordt er niet gevraagd of je nog iets wil drinken en het duurt zo lang voordat je de dessertwijn krijgt, dat het dessert al bijna op is. Ook wordt er niet gevraagd of je koffie na wilt. Na lang wachten krijgen we de koffie. Ik had een koffie verkeerd besteld, maar smaakte als espresso. Veel te sterk. Het koekje erbij was een magere kletskop.
Het eten was redelijk goed. Dessert was tegenvaller met een bitterkoekjespudding die nog bevroren was (wellicht was het een ijsje), en een ‘vlaflip’ met zeer weinig smaak.
Al met al niet direct voor herhaling vatbaar, jammer!

Daniel S op 03 oktober 2011

Plattegrond Alle restaurantdeals in Zeist e.o.

Toon telefoonnummer

Over First

Keuken: Frans

In het mooie Zeist is het sfeervolle restaurant First gevestigd. Hier kan je genieten van overheerlijke gerechten die geïnspireerd worden door de seizoenen. Restaurant First maakt uitsluitend gebruik van ingrediënten van sublieme kwaliteit. Dankzij het fantastische interieur hangt er een fijne sfeer waardoor iedereen zich er gelijk thuis voelt. Het fenomenale eten in combinatie met de gastvrije en snelle bediening zorgt voor een culinaire beleving.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Zeist e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Op www.restaurantdinercheque.nl kan je bij meer dan 350 geselecteerde restaurants reserveren. Restaurant Dinercheque is alleen geldig met een reservering via www.restaurantdinercheque.nl. Let op: mocht je de code via een andere partner hebben gekregen, zoals Gall & Gall of Blokker ga dan naar de website die je op jouw vouchercode kunt vinden.

Geen probleem.

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Tijdens Dining with the Stars kun je heerlijk genieten van een fantastisch luxe diner bij de beste 160 restaurants van België, vanaf slechts € 54,40 per persoon. Dining with the Stars wordt 2 keer per jaar georganiseerd, in de zomer en in de winter.

Ja, je kunt altijd gratis annuleren.

Indien je een aanbetaling hebt gedaan kun je tot 24 uur voor je reservering annuleren. Het door jou aanbetaalde bedrag wordt dan automatisch op je rekening terug gestort. Let op: als je minder dan 24 uur van tevoren annuleert houdt het restaurant je aanbetaling om de kosten van de tafel te dekken. Wij staan hier los van, problemen die hierdoor veroorzaakt worden moeten in communicatie met het restaurant opgelost worden.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer +31 (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden